65 הייחודית שלנו בעץ השקד היא לא רק איכות הבניה אלא החשיבות של חווית הלקוח לאחר הכניסה לדירה והטיפול בתקלות השונות. לתפיסתי "הלקוח לא תמיד צודק, אבל הוא הלקוח" ולכן צריך לתת לו מענה מקצועי ושירות טוב. בסופו של יום לא כל הדיירים מבינים בעבודות הבינוי והגמר, ותפקידנו כמנהלי עבודה בשטח להיות זמינים, ומאירי פנים ולתת מענה ולעיתים גם להסביר ללקוח את הסיטואציה ואת תהליך הטיפול הצפוי. בשגרת היום בעבודה מול דיירים, תמיד צריך להיות סבלני ואכפתי ולדאוג שהשירות שהדייר יקבל יהיה לשביעות רצונו, לא כל הדיירים אותו דבר, יש הרבה פסיכולוגיה במתן שירות, צריך להקפיד ברכישת אמון של הדייר ויחד עם זאת, יש את הדיירים שמייד כשאתה נכנס לדירה בבוקר אתה מבין שלא משנה מה תעשה לו בבית, הוא אך פעם לא יהיה מרוצה ומנגד יש דיירים שפשוט כיף לשרת אותם ולעבוד אצלם, תמיד יודעים להעריך ולהוקיר תודה. אני שמח להיות חלק ממערכת גדולה שמגבה את עובדיה, נותנת מענה ללקוחותיה ומאפשרת לי כעובד לפעול בצורה מקצועית ואחראית.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=