תהליך המסירה עצמו מורכב ממספר שלבים, חלקם מידיים וחלקם נפרסים לאורך שנים: שלב הביקורת הסופית: בשלב זה, צוות האתר עוסק בהשלמת העבודה ובדיקת האיכות של כל פרט בדירה. מוודא שהכל פועל כנדרש, מהמערכות הגדולות ועד הפרטים הקטנים בדירה. כחלק מהשדרוג של תהליך השירות, הצוות עבר הדרכות של החברה עם השיווק בנושא אופן השירות במסירת הדירה. הדרכות אלו נועדו לשפר את איכות השירות ולוודא שכל דייר מקבל תשומת לב אישית, מקצועית ומענה אחיד מכל צוות האתר. ההדרכות התמקדו בהיבטים חשובים של הקשר עם הדיירים, המילים הנכונות לשימוש והמילים מהם כדאי להימנע. הצוות הונחה כיצד להעניק חווית מסירה מקצועית ומותאמת אישית לכל משפחה. שלב המסירה ראשונה: לאחר סיום הביקורת הסופית, אנו מזמינים את הדיירים למסירה ראשונה - מטרת התהליך היא לעבור יחד על הדירה והאביזרים בה ולאתר תקלות ופגמים, כמובן במידה ויש ולתקנם לפני המסירה הסופית. לרוב בשלב זה מגיעים אנשי מקצוע חיצוניים לבדק הדירה אשר יעבירו דוח תיקונים לטיפול לקראת המסירה הסופית שלב המסירה: בשלב זה, הדיירים מקבלים את מפתחות הדירה ומבצעים סיור מקיף בכל החללים. במהלך הסיור, נציג מצוות הפרויקט מסביר על כל פרט בדירה, כולל הוראות לתחזוקה והפעלת המערכות השונות. הנציג עונה על שאלות הדיירים ומוודא שהם מרוצים מהתוצאה הסופית, מה שמאפשר לדיירים להתחיל את חווית המגורים שלהם בצורה חלקה ונעימה. שנת בדק: בשנה הראשונה של האכלוס, הפרויקט עובר תהליך של התנעה, בזמן זה עלולים להתגלות ליקויים אשר היו סמויים מן העין, בין אם בשל הגשמים של עונת החורף או בימים החמים של הקיץ. בפרק זמן זה, נשאר מנהל עבודה באתר אשר תפקידו לזהות את הליקויים ולטפלם באופן מיידי. תקופת אחריות לכל מלאכה בפרויקט יש תקופת אחריות שמוגדרת על פי חוק ותקנים, במהלך תקופה זו חברת עץ השקד הנדסה נותנת מענה לליקויים אשר מתגלים בתקופת האחריות ומטופלים על ידי מחלקת הבדק של החברה. 1 2 3 4 5
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=