עץ השקד - נדל"ן ישראלי איכותי - גיליון 03

35 תהליך טיפול בקריאת שירות במחלקה פועל מוקד שירות ממוחשב, המאפשר לעקוב אחר התקדמות הטיפול מרגע קבלת הקריאה ועד לפתרונה. תהליך הטיפול מתקבל באמצעות פנייה לרפרנטיות, מתבצע רישום הפנייה במערכת ושליחת מנהל העבודה מקצועי ומיומן לאבחון בבית הלקוח. האבחון כולל כתיבת מאפייני ביקור ואישור שהתלונה אכן נכללת בתחום אחריות הבדק. במידה והתלונה אכן במסגרת אחריות, כל תהליך הטיפול מתועד במערכת ממוחשבת של מחלקת החברה לרבות תמונות, התכתבויות ותיעוד ביצוע. בסיום הטיפול וחתימה על פרוטוקול ביצוע, נסגרת הקריאה ומשוב שביעות רצון שנשלח ללקוח נשמר במערכת לצורך הפקת לקחים וביצוע ניתוח של מחלקת איכות. אני מאמין שלי כמנהל המחלקה, אני מחויב שרמת הביצוע תהיה איכותית, גבוהה ובהתאם לסטנדרטים של החברה. כמו כן מחויב לוודא על שמירת רמת הבטיחות הנדרשת. לצורך כך אני מחובר לשטח ומקיים סיורים שוטפים באתרים, נפגש עם מנהלי עבודה, לקוחות וקבלנים על מנת ללמוד מקרוב על הצרכים לטובת פתירת הבעיות שעולות ובייחוד כדי לקדם את הטיפול עד לסגירת הקריאה. מתוקף תפקידי וניסיוני אני מבצע בקרה על איכות הטיפול בתקלה ומוודא את שביעות רצונם של הלקוחות. במקביל לסיורים שוטפים אני נפגש עם חברות ניהול, נציגי וועד בית ונותן מענה לדוחות בדק. עבודת צוות לעבודה זו שותפים צוות מופלא של אנשים, אשר מחויב לערכי הארגון ופועל באופן מקצועי ואיכותי, תוך חתירה לרמת שירות וביצוע הטוב ביותר. עבורנו להיות חלק ממחלקה בונה תדמית של חברה בעלת תודעת שירות גבוהה, מעניקה לנו תחושת סיפוק וגאווה גדולה.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=